Casal d’Estiu

Bon dia a tots i totes!
Des de l’Avi Pepe us escrivim per anunciar-vos que les inscripcions al Casal d’Estiu es tancaran el dimarts dia 10 de Juny.
Per a nosaltres és de vital importància saber el més aviat possible quants nens i nenes serem a cada setmana, de quines edats i en quin horari, per així poder adaptar les activitats i la logística i donar una servei d’alta qualitat en tots els sentits.
Així, us preguem que us afanyeu a donar el full d’inscripció + els 20 euros d’inscripció + la fotocopia del carnet de CatSalut i el carnet de vacunes, a la secretaria de l’escola. També ho podeu fer en mà, a la Gisela, qualsevol dia de la setmana (menys dimarts) sobre les 17.00 h, a l’escola petita o a la Marta, els dilluns i dimecres sobre les 17.15 h, a l’escola gran.
Aprofitem per agrair-vos l’assistència a la reunió de pares. Ens omple de joia veure que confieu en el nostre projecte educatiu.
Moltes gràcies per endavant,
l’Avi Pepe